Onsdag :) ♥

Hejsan, nu är det bara 4 dagar kvar i skolan, om ens det. För Nadja å jag ska dra ut några ifrån klassen här på måndag. så ska på friluftsdag, grilla och umgås innan vi slutar förevigt. :)
Nåå, den där resan till Östersund blev ju inte  som jag tänkte mig, vi åkte 23.30 ifrån Kiruna, var i Östersund 10.20 på lördag morgon, och med tanke på att jag hade varit vaken sen 07.00 på fredag så var man rätt trött. Meen, vi gick på stan där nere utan att vila innan, sedan for vi å åt pizza och drack en cider, Mickes pappa betalade! :O Väldigt trevliga föräldrar! :) ♥ sedan då gick vi och la oss 21.00 på lördag. och klev upp 06.00 pga att Ida och jag skulle åka buss därifrån 07.10.
För hon skulle på Sportsclub och skriva på nå papper om sommarjobb. så det blev inte som planerat...!
Så, vi var där nere i 9 timmar, och jag fick inte ens se Björns Saab! :'( Tur han ska komma upp nu i sommar, tydligen :) Hann ju bara träffa honom en timme där på lördagen så... var lite trist.  

Men iallafall så ska min kod komma i veckan, för säkerhetsutbildningen till LKABs område. :)

Jaa, det var nog de mesta. Förutom att det snöar här just nu!  :D Snart äre jul igen! ♥
    Nu äre nära <3   Vet dock inte vilken jag ska köpa längre, 9-5 eller 9-3 i nyare modell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0