Hallå!

Jag vet att ni har trott min blogg har gått och dött, men nu hittade jag en uppväckningsmaskin så..

Vi börjar väl ifrån början då.. :p
Har fått sommarjobb på LTH AB ifrån 7e juni - sista september.
Har även fått upp en bil, Mitshubishi Colt 1.5  -05.
Så jag hoppas på förlängt jobb där då :D
99% chans att man blir Kirunabo förevigt!
Nu fick jag reda på att dom har stängt av vattnet hos Sandra! HAHA ;)
Stackars er.
Jaa, och jag slutar som skolan den 2 Juni, känns skönt att bli klar! <3
Å jag ska till Östersund på Fredag till måndagkväll. Micke och Ida har sålt som cheva van till Björns polare. :D
Så ska köra Volvo ner dit då, gå på krogen, äta ute och sova hos Idas svärföräldrar. Pinsamt! :D
Sen ska jag troligtvis tona rutorna på Colt:en i veckan. :)

Så, det var nog allt det viktiga...

Kanske kommer tillbaka någon dag senare. Om det händer något vettigt.
Hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0