skolaan..

Hejsan, eftersom jag har skaffat blogg så ville Nadja att jag skulle skriva något om henne.

Så, Nadja, Du är bäst! Puss på dig <3 =D

Nåja, jag ska väl vara som alla andra och skriva om min dag då..

Vi hade historia imorse, men fick se någon fransk film, så det var väl rätt okej.
Sedan var vi på statshuset och tittade på en utställning som rymdgymnasiet har gjort..
Och jag och Johanna har nyss kommit tillbaka till skolan och har lunch till 12.30.. Drygt! 
Engelska efter lunch, hoppas vi får göra något roooligt! 

Efter skolan blir det nog gymmet tills klockan 4.. då Nadja och jag ska beställa pizza och åka till mig å bränna skivor och gosa <3 :D 

Jaja, det är väl min dag.. 


Puss på er!
 


Kommentarer
Postat av: Nanneee

du är bättre!! ;D pussss<3

2010-02-17 @ 12:13:34
URL: http://nadjafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0