Så less!

Jag är så less på mitt mobila bredband, det avansluter heeela tiden. och jag orkar inte köpa nån sladd till det som hör till lägenheten heller.
Jag fick avi ifrån posten idag, så ska hämta mitt paket på ica supermarket :D
Så tänker hämta det imorgon, orkar inte gå ner idag...
Men, nu ska jag bli nyttig på riktigt. Jag vet, inte första gången jag säger det.. men man måste ju försöka tro på det själv iallafall!
Jag ser på Simpsons som vanligt.. känner mig lat och trött. kanske ska gå ut och gå en sväng, det är ju bara 17 grader så.. sköönt! :D
Fast skulle även behöva läsa lite engelska. Den där dumma boken tar aldrig slut.
Jag saknar verkligen att köra :D
Och i sommar blir det fan av. än hur mycket jag ska jobba <3
Aja. jag har inget kul att säga. så hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0