Frustrerad!

Jag blir så arg.. Lova inget om ni inte är säkra, alla blir gladare..
iallafall, var till sjukgymnasten och fick 4 övningar för inflammation i axlarna och för scoliosen.
Ska göra dem 1-2 gånger per dag, 30 sekunder varje gång, i 4 veckor... Drygt :S
Men blir man bra så är det väl värt det, i guess.
Jag sitter och kollar bil som vanligt, blir det ingen Saab, så är sista utvägen en liten Seat.  :P
Menmen, ska väl få jobb i sommar först, innan man kan planera något i huvudtaget.
Nadja, ha det bra i helgen! <3 :D Pusspuss =D
Och jag fortsätter väl att sitta här och sura för att alla säger så jävla mycket, men håller inget. :S
Jag funderar på en Fjällripa, och en ren, som tatuering, tyck vad ni vill :D Men det blir ett perfekt minne av Kiruna!
snart Helg! :D Ska dock inte göra något, som vanligt, men skönt att det bara är 3 månader kvar i skolan. :D
Jaja, jag har inget vettigt att säga, så vi hörs väl..
Puss på dig! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0