Tillbaka till Kiruna :)

Hejsan, nu har jag varit nere i övik och firat min och sofies födelsedag, 12 och 15 augusti. Vi firade mig på onsdagen med tårta och kakor, och en grillning på kvällen <3 :) väldigt mysigt. I fredags drog vi till Umeå till Sandra och Mattias och kollade in deras nya lägenhet! :D  Kvällen blev lyckad med vin och grogg. Jag, henke och pojen drog dock på krogen med någon snubbe soffan känner, haha, blev lite oplanerat, men trevligt :)
-På lördagen skulle vi på Olle´s  i Örnsköldsvik, dock så kom jag inte in, haha, 22 års åldersgräns, så vi fick dra på Public och sitta och dricka öl istället, var lite tråkigt, menmen, trevligt ändå :)
Och här igår körde jag hem i spöregn hela vägen till Kiruna, segt men det gick bra =)
Idag ska jag även på arbetsintervju på Stålnackes traktor AB, det är underjordsjobb som hjullastarförare, 07-16 jobb. skööönt. hoppas man fåre =)
Jag ska även till skolan nästa vecka och kolla på alla nya smurfar som har börjat :D hehe
Jaaa det var nog allt, Pusspuss <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0