Nu äre dags igen! :)

Som ni ser så är jag inte så intresserad av att skriva här, men är väl bäst man försöker.
Jaa, jag har jobbat sen 7 juni i Kiruna på LTH AB, som hjullastarförare.
Har jobb till sista september, får bra lön och har trevliga arbetskamrater. OCH SJUUUUKT BRA LÖN!  :)
Har en bil här uppe oxå, för er som inte vet.  =)
Jag gillar den verklingen inte, men en bil äre iallafall, säger dom som vet =)
Hum.. Ja Igor och Henrik har bott hos mig sedan midsommar, och tro det eller ej, men henke är kvar här än, han fick jobb en månad extra, INGET ANNAT!  =)
Jag fyller 20 år snart oxå, 12 augusti, känns faktist lite skumt. Och dessutom jobbar jag veckan jag fyller år, så får partaja veckan efter då jag ska ner till övik! :) och Sofie fyller 26 år den 15e, så blir ett jävla party! :D
Dessutom fyller mamma den 7e, Mattias den 8e, mormor den 9e, och ja, jag den 12e.
Sen vet jag inte om det är så mycket mer.. :)
Saknar kontakten med dem i skolan, vi borde hitta på något! :)
Jaja, det var nog allt! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumman. Självklart kommer det bli ett jävla party när du kommer ner. Då ska vi festa ihop. Jag saknar dig så otroligt mycket gumman,så otroligt tomt utan dig snuttan. Du är min gulle plutt.



<3 Jag Älskar Dig gumman <3



// Puss Puss

2010-08-03 @ 20:55:41
URL: http://pojangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0