4 Augusti 2010

Idag håller jag på att tvätta som en galning, hinner ju nämligen inget då jag har jobbvecka. :)
Funderar även på att gå till skolan idag och kolla om jag ska fortsätta
plugga eller inte, och se hur det isåfall blir då jag har jobb till sista september.
Måste dock hitta annan lägenhet om jag ska bo kvar, vill inte betala 4600 kr i hyra. :S
• • • • •
Håller även på att ringa till Livsstilshälsan här i Kiruna, handlar om viktminskning, motivation och beteende, för jag behöver verkligen dra ner på colan och börja röra på mig, än hur jobbigt det nu låter :( Har även köpt tre Fast and the furious filmer. :D Och det är bara 8 dagar kvar tills jag fyller 20 =) Spännande värre!


Nej nu ska jag fortsätta tvätta =)
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0