11 Augusti

Då är det den 11 augusti, jag fyller 20 imorgon! :) jobbar dock 12 timmars denna veckan, så blir inte mycket till att fira =) tar det i övik då jag åker ner istället.. :)
¦   Ser  på Cops och väntar på Simpsons :D , funderar vars Henke är någonstans *-) har börjat min hälsosamma livsstil, ska äta nyttigt, och motionera då jag är ledig. :) blir nog fint.. troru inte?
¦   Jag säger iallafall Grattis i förstått till mig själv! :) ska bli trevligt att få fira då jag kommer ner till Övik! :)

Ska gå och göra mig iordning för sängen. :) kliver ju upp halv 5 på morgonen för er som inte vet :D
PUSS OCH GODNATT

Kommentarer
Postat av: jozzan

GRATTIS!!!

2010-08-12 @ 00:52:25
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen idag gumman <3<3<3

Snart är det Umeå Fest för oss samt att Krogen vänta ju oss också gumman. Hurra Hurra Hurra till oss båda.



Älskar Dig gumman min <3

Puss Puss

2010-08-12 @ 03:12:14
URL: http://pojangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0