Örnsköldsvik, igen!

hejsan hoppsan alla!
Nu har jag suttit på bussen i eum.. 9 timmar.. Är söder om Skellefteå, norr om Umeå, och ja, ni fattar nog. :D
har fått sitta själv hela tiden <33 Sköönt! Har bara 3 timmar kvar..
Då jag kommer hem ikväll, 19.35, då blire pizza :D
Vem orkar ställa sig och laga mat då lixom..
Men jag saknar redan Kiruna. :( Snösnösnö <3 Hellre det än detta slaskvädret.
<333
Idag är det ett år sedan jag gjorde min kära grip. :D tatueringen alltså, för er som inte vet vad en grip är.
Och jag ska tatuera mig på onsdag igen!  Blir ett hjärta. Det vet ni nog, och troligtvis blire en Fjällripa på vristen. För att Kiiruna betyder Fjällripa ;) kanske skriver det under oxå. vad tycker niii?
Så, min dator dör snart, uselt batteri, men vi hörs väl i framtiden! Lär inte vara inne på msn mycket nere i övik. så.. ni som har mitt telefonnummer kan känna er lyckliga. :)
Men iallafall. puss och hej världen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0